فروش کاغذ دیواری

ساخت وبلاگ

با وجود اینکه جدا کردن کاغذدیواری کاری دشوار به نظرمی رسد ، تصمیم گرفتیم آسان ترین راه حل و روش جدا کردن کاغذ دیواری از روی دیوار را دراین مطلب ارائه دهیم .مسائلی که شاید در زمان فروش کاغذ دیواری به شما نگویند. مناسبترین وآسان ترین راهی که تاکنون صورت گرفته ، استفاده کردن ازمواد شیمیایی می باشد که مخلوط شیمیایی برروی کاغذ دیواری اسپری می شود وبه جدا شدن راحتترکاغذ دیواری کمک خواهد کرد.

اینکه ازچه مواد و شیوه ای برای کندن کاغذ دیواری استفاده کنید به نوع کاغذ دیواری شما بستگی دارد. برخی ازکاغذ دیواری ها بدون استفاده ازمواد خاص به راحتی از دیوارکنده می شوند ، درصورتی که بعضی دیگر از کاغذ دیواری ها به محلولهای مخصوص کندن کاغذ دیواری نیازمند هستند. استفاده از بخارشوی آنطورکه به نظرمی آید مناسب نخواهد بود. زیرا ممکن است موجب سوختگی پوست دست شود. به همین خاطراستفاده از بخارشوی تنها به افرادی که تجربه آنرا دارند توصیه می شود.

به جای بخارشوی ، محلول شیمیایی پیشنهاد شده که با آب ترکیب می شود. این محلول ماده چسبنده پشت کاغذ دیواری را حل می کند و کار را برای کندن کاغذ دیواری از روی دیوار آسان می کند. ابتدا لوازم مورد نیاز را آماده کنید وآماده سازی های ضروری را انجام دهید. اگر اطلاعاتی در این باره ندارید میتوانید در زمان فروش کاغذ دیواری بپرسید. لوازم مورد نیاز عبارت اند از یک یا دوکارد پهن ، یک نردبام یا چهار پایه بلند ، ابزاراندازه گیری ویک آبپاش کشاورزی .

 

به یک صفحه ی پلاستیکی ویا پارچه کهنه وخشک جهت پوشاندن فرشها وموکت ها وکف نیازدارید. کف زمین را بپوشانید وسپس محلول را با آبگرم مخلوط کنید. ازمحلول دیآیاف که درفروشگاههای مکملهای خانگی موجود می باشد استفاده کنید.

 

روش جدا کردن کاغذ دیواری از روی دیوار

در ابتدا قسمتی کوچک از دیوار را امتحان کنید و از پایین کار یا جایی که در دید نیست شروع کنید ، حدود ۵۰ در ۵۰ سانتیمتر. با قراردادن مواد برروی لبه های کاغذ دیواری شما باید جدا کردن کاغذ دیواری را از راست به چپ و از بالا به پایین انجام بدهید. اگرکاغذ دیواری به راحتی پایین نیامد ، محلول را روی آن به طور کامل اسپری کنید واجازه دهید که محلول جذب کاغذ شود. ممکن است که نیازباشد تا این کار را چندین بارتکرار نمایید. در ادامه مسائل بیشتری را دربارهفروش کاغذ دیواری برای شما خواهیم نوشت.

 
 
فروش کاغذ دیواری...
ما را در سایت فروش کاغذ دیواری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز foroshkaghazdivari بازدید : 214 تاريخ : چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت: 15:51

مطمئن باشید که نصب کاغذ دیواری خیلی ساده است و شما هم می توانید در تعطیلات آخر هفته به راحتی از پس آن بر آیید. اما در نظر داشته باشید که نصب کاغذ دیواری را نمی توانید یک نفره انجام دهید و یک نفر باید به شما در نصب کاغذ دیواری کمک کند که با کمک آن در برابر رول های بزرگ و چسب زدن کار ساده تری خواهید داشت. تنها با کمی دقت می توانید شاهد نتیجه ی بسیار عالی از کار خودتون شوید که حتی در زمان فروش کاغذ دیواری به آن توجه نکرده بودید. در مراحلی که باید در نصب کاغذ دیواری طی کنید و ابزار مورد نیاز را میگوییم :

مرحله اول :

ابتدا سطح دیوار ها را با سمباده یا دیگر ابزارها صاف و صیقلی کنید. بعد از آن یک لایه چسب روی دیوار بمالید. از تمیز بودن دستهایتان مطمئن شوید و یک میز بزرگ مناسب برای برش کاغذ دیواری ها آماده کنید که این بدلیل تسلط بیشتر شما در کار است وگرنه می توانید برش را روی زمین صاف هم انجام دهید.

مرحله دوم :

اگر قصد دارید همه ی دیوار را کاغذ دیواری کنید، کاغذ ها را  پس از خرید از مسئول فروش کاغذ دیواری پهن کنید و ۵ سانتیمتر بیشتر از اندازه ارتفاع برش دهید. حتما صاف و یک دست ببرید. کاغذ دیواری هایی که برش می دهید را کنار هم بگذارید تا از کنار هم قرار گرفتن درست گل ها مطمئن شوید. کاملا یکنواخت پشت کاغذ دیواری ها را به چسب کاغذ دیواری آغشته کنید، جهت تهیه این چسب ها میتوانید به فروشگاه های لوازم و مصالح ساختمانی مراجعه کنید. از برش دهنده( Cutter ) یا تیغ تیز برای برش استفاده کنید.

 

مرحله سوم :

از فلز یا یک متر پارچه ای برای علامت گذاری جاهایی که کاغذ دیواری را چسبانده اید استفاده کنید. برای شروع بهتر است که از گوشه ی دیوار شروع کنید تا اولین ردیف کاملا صاف و ایده آل نصب شود و این سبب میشود که لاین های بعدی کاملا صاف و یکنواخت پشت سر هم قرار گیرند.

 

مرحله چهارم :

بعضی از کاغذ دیواری ها که از مغازه فروش کاغذ دیواری خریداری می شوند از قبل چسب دارند و فقط نیاز به برش دارند تا نصب شوند اما با این حال از چسب دار بودن تمام سطوح پشت کاغذ دیواری ها مطمئن شوید.

 

مرحله پنجم :

کاغذ دیواری را به کمک همراهتان بر روی دیوار نصب کنید به طوری که همراهتان باید یک طرف کاغذ دیواری را بگیرد تا تسلط شما بیشتر شود. توجه داشته باشید که زیر کاغذ دیواری هایی که نصب می کنید حباب نداشته باشد و حتی الامکان توسط کاردک از بالا به پایین و آرام روی کاغذ دیواری بکشید تا کاملا صاف شود.

 

مرحله ششم :

از هنگامی که اولین ردیف کاغذ دیواری را نصب کرده اید تنها در حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه زمان دارید تا کاغذ دیواری هارا کاملا مرتب و صاف کنید و در این حین لبه های کاغذ دیواری ها را با دقت بررسی کنید.

 

گام هفتم :

با توجه به روندی که در نصب ردیف اول کاغذ دیواری داشتید ردیف های دیگر را هم به همان ترتیب انجام دهید و دقت داشته باشید که گل ها کنار یکدیگر قرار گرفته باشند.  به ترتیب و به همان روش که اولین ردیف را نصب کردید مابقی را نیز نصب کنید و به قرار کرفتن گل ها در کنار هم دقت کنید.

 

گام هشتم :

در آخر از یک اسفنج کاملا تمیز و نم دار برای پاک کردن چسب هایی که از بین درزها بیرون آمده اند استفاده کنید.

تنها همین هشت مرحله بود و شما توانستید انجامش دهید. در ادامه با مقالات بیشتری در زمینهفروش کاغذ دیواری با ما همراه باشید.

فروش کاغذ دیواری...
ما را در سایت فروش کاغذ دیواری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز foroshkaghazdivari بازدید : 206 تاريخ : چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت: 15:49